Stan i kierunki rozwoju polskiego rynku usług gastronomicznych

Main Article Content

Edyta Kwiatkowska
Ganna Levytska

Abstrakt
In the last years dynamic development of gastronomic services market in Poland as well as in the world is observed. The amount of institution increase as well as incomes. Changes occur in the structure of eating-houses. Costumers from Eastern and Central Europe (including Poland) are more and more similar to costumers from Western Europe as regards personal values, life’s aim and outlooks on life. Gastronomic services are available to an average Pole

Article Details

Jak cytować
Kwiatkowska, E., & Levytska, G. (2007). Stan i kierunki rozwoju polskiego rynku usług gastronomicznych. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika I Organizacja Gospodarki Żywnościowej, (63), 135–145. https://doi.org/10.22630/EIOGZ.2007.63.22
Bibliografia

BIEŃKOWSKI P., 1999: Pod koniec wieku gastronomia przyspiesza, Food Service, nr 7.

BORUC R., 2006: Lunch w hipermarkecie, Poradnik Restauratora nr 11.

DIETL J., 1985: Marketing, PWE, Warszawa. (Crossref)

IVANICIUS A., 2006: Dokąd podąża gastronomia w Europie? Materiały konferencji Food Business Forum, Hotel Marriott, Warszawa.

JAŚKIEWICZ S., 2006: Klientów więcej o 5% rocznie, Raport Nowości Gastronomiczne.

KNOWLES T., 2001: Zarządzanie hotelarstwem i gastronomią, PWE, Warszawa.

KOWRYGO B., LEVYTSKA G., 2006: Wzrost utrzyma się dłużej, Raport Nowości Gastronomiczne.

KOWRYGO B., LEVYTSKA G., 2006: Zmiany na rynku usług gastronomicznych, Handel Wewnętrzny, czerwiec - numer specjalny.

MALESZYK E., 2002: Uwarunkowania rozwoju ośrodków handlowych, Handel Wewnętrzny, nr 3.

MALESZYK E., 2002: Rynek ośrodków handlowych w Polsce, Wiadomości Statystyczne, nr 10.

MASŁOWSKI A., 1995: Gastronomia w Polsce - stan obecny i perspektywy, Przegląd Gastronomiczny, 9, s. 4-5.

MIESZCZANKOWSKI M., 1982: Monopol, KiW, Warszawa.

PARCZEWSKI J., 2006: Ożywienie już widoczne, Raport Nowości Gastronomiczne.

PAYNE A., 2002: Marketing usług, PWE, Warszawa.

PIEŃCZYKOWSKA J., 2006: Gastronomia pnie się w górę, Nowości Gastronomiczne, nr 8.

Roczniki Statystyczne GUS z lat 1980-2007.

SALA J., 2000: Dochód a konsumpcja usług gastronomicznych, Poradnik Restauratora, nr 2.

Sala J., 2004: Marketing w gastronomii, PWE, Warszawa.

Uzzel D.L., 1995: The Myth of the Indoor City, Journal of Environmental Psychology, nr 15. (Crossref)

www.destatis.de

www.foodservice-index.com

www.stat.gov.pl/dane_spol-gosp

ZIMNA M., 2006: W jakim kierunku podąża polska gastronomia - szanse i perspektywy, Materiały konferencji Food Business Forum, Hotel Marriott, Warszawa.

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.