Main Article Content
Article Details
KARCZ K., KĘDZIOR Z.: Postawy konsumentów wobec produktów krajowych i zagranicznych (Poziom etnocentryzmu i wpływ efektu kraju pochodzenia). CBIE AE, Katowice 1999.
KARCZ K.: Etnocentryzm polskich konsumentów - bariera czy szansa w procesie integracji gospodarczej? [w:] K. Gutkowska, I. Ozimek (red.): Polskie gospodarstwa domowe w perspektywie integracji z Unią Europejską, Warszawa, 14-15 października 1999, Ogólnopolska Konferencja Naukowa. Wydawnictwo SGGW, Warszawa 1999, s. 110.
MARCOUX J., FILIATRAULT P., CHERON E.: The attitudes underlying preferences of young urban educated Polish consumers towards products made in western countries. Journal of International Consumer Marketing, 1997, vol. 9 no. 4, s. 5.
MYERS M.B.: Ethnocentrism: A literature overview and directions for future research. Academy of Marketing Science Conference, 1995, s. 202.
RYTTEL A.: Rola efektu kraju pochodzenia w strategii marketingowej. Marketing i Rynek, 1999, 7, s. 15.
SHIMP T., SHARMA S.: Consumers Ethnocentrism: Construction and Validation of the CETSCALE. Journal of Marketing Research, 1987, August, no 24.
SZROMNIK A.: Etnocentryzm konsumencki - istota i uwarunkowania rozwoju. Marketing i Rynek, 1998, 11, s. 9.
WORSCHEL S., Cooper J.: Understanding Social Psychology, Homewood, II, The Dorsey Press, 1979.
ZEIRA Y.: Ethnocentrism in Host Country Organizations, Business Horizons, 1979, 3, s. 66.
Downloads
- Marta Sajdakowska, Joanna Grasewicz, Wybrane walory zdrowotne jogurtów w opinii konsumentów , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 114 (2016)