Main Article Content
Article Details
BOWERSOX D., COOPER M., 1992: Strategic Marketing Channels MANAGEMENT. MCGRAW-HILL. NEW YORK.
CZERNI A., 1995: Wpływ systemu oraz instytucji kontroli jakości na rynek produktów rolniczych i żywnościowych: [w:] Wpływ instytucji i organizacji na rynki produktów rolnych i żywności w Polsce i niektórych krajach europejskich. Projekt Phare P9105-04-15.IPS, MITAMA.
FONFARA K., 1994: Marketingowa orientacja polskich przedsiębiorstw. Marketing i Rynek, nr 3.
GŁOWACKI R., KOSSUT Z., KRAMER T., 1984: Marketing. PWN. Warszawa.
KŁOSIEWICZ U., SŁOMIŃSKA B., 1995: Marketingowa orientacja polskich przedsiębiorstw handlowych. Marketing i Rynek, nr 6.
KOTARBIŃSKI J., 1998: Marketing w polskich spółkach giełdowych. Marketing i Rynek, nr 5.
KOTARBIŃSKI T., 1969: Traktat o dobrej robocie, wyd. IV. Ossolineum. Wrocław-Warszawa-Kraków.
PASTERNAK K., 1995: Rozwój marketingu w przedsiębiorstwach przemysłu mięsnego. Marketing i Rynek, nr 3.
PASTERNAK K., 1997: Stan zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwach przemysłu mięsnego. Wyniki badań. [w:] Zarządzanie marketingiem w przemyśle mięsnym. Konferencja Naukowa IPMiT i IRWiK. Warszawa.
PIENIĄŻEK P., 1995: Wpływ instytucji na rynek produktów rolniczych. [w:] Wpływ instytucji i organizacji na rynku produktów rolnych i żywności w Polsce i niektórych krajach europejskich. Projekt PHARE P9105-04-15. IPS, MITAMA.
STERN U., EL-ANSARY A., BROWN J., 1989: Management in Marketing Channels. Prentice Hall International. London.
SZYMANOWSKI W., CZUBAŁA A., 2000: System kontroli urzędowej bezpieczeństwa jakości produktów żywnościowych w Polsce. Stan obecny i dostosowanie do systemu obowiązującego w krajach Unii Europejskiej. [w:] Wyjść naprzeciw logistycznym wyzwaniom XXI wieku. Polski Kongres Logistyczny. Poznań.
SZYMANOWSKI W., KARASIEWICZ G., (2000). Kierunki modernizacji systemu dystrybucji produktów zbożowych w Polsce. Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, (38), 65-80. (Crossref)
SZYMANOWSKI W., KARASIEWICZ G., 1998: Handel krajowy produktami rolno-spożywczymi. [w:] Identyfikacja priorytetów w modernizacji sektora rolno-spożywczego w Polsce. FAPA. Warszawa.
Downloads
- Wacław Szymanowski, Virtual Organization and its Future , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 47 (2002)
- Wacław Szymanowski, Grzegorz Karasiewicz, Directions of Modernisation of Cereal Products Distribution System in Poland , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 38 (2000)
- Wacław Szymanowski, Henryk Stankiewicz, The Use of Some Discriminant Analysis Methods to Examine the Financial Standing of Furniture Industry Companies Listed on the Warsaw Stock Exchange , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 46 (2002)
- Wacław Szymanowski, Bartłomiej Posłowski, Methodology of an Analysis of lndustry Enterprises Restructuring (Case of Klose Czerskie Plant - Furniture Factory Ltd. in Czersk) , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 31 (1997)