Main Article Content
Article Details
BĄK A., 2004: Dekompozycyjne metody pomiaru preferencji w badaniach marketingowych,Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu 1013, Monografie i Opracowania 157.
CZARNIECKA-SKUBINA E., LEŚNIEWSKA M., SZCZEPAŃSKA A., MURAWSKA S., 2012: Czynniki wyboru win i preferencje polskich konsumentów, Zeszyty Problemowe Postępów Nauk Rolniczych 570, 31–44.
GREEN P.E., WIND Y., 1975: New way to measure consumers’ judgments, Harvard Business Review 53, 107–117.
KOTLARZ J., 2014: Ocena preferencji konsumentów w kontekście jakości piwa, retrieved from: https://www.jakosc.biz/ocena-preferencji-konsumentow-w-kontekscie-jakosci-piwa [access: 18.11.2019].
LANS I.A. van der, 1992: Nonlinear Multivariate Analysis for Multiattribute Preference Data, DSWO Press, Leiden University, Leiden.
MARCZAK A., WIŚNIEWSKI T., 2018: Raport: Rynek dóbr luksusowych w Polsce, KPMG, retrieved from: https://assets.kpmg/content/dam/kpmg/pl/pdf/2018/11/pl-Rynek-dobr-luksusowych-w-Polsce-2018.pdf [access: 16.10.2019].
PEŁKA M., RYBICKA A., 2012: Pomiar i analiza preferencji wyrażonych z wykorzystaniem pakietu Conjoint programu R, Przegląd Statystyczny 59(3), 302–315.
RAMIRES-HURTADO J.M., 2010: Measuring Preferences: from Conjoint Analysis to Integrated Conjoint Experiments, Revista de Métodos Cuantitativos para la Economía y la Empresa 9, 28–43.
SAGAN A., 2009: Analiza preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu Statiscica – Analiza Conjoint i skalowanie wielowymiarowe, StatSoft Polska, Kraków, retrieved from: https://media.statsoft.pl/_old_dnn/downloads/analiza_preferencji_konsumentow.pdf [access: 14.10.2019].
STANIMIR A. (ed.), 2006: Analiza danych marketingowych. Problemy, metody, przykłady, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław.
SZREDER M., 2004: Metody i techniki sondażowych badan opinii, PWE, Warszawa.
SZYMAŃSKA A.I., 2013. Podejście kompozycyjne i dekompozycyjne w pomiarze wyrażonych preferencji konsumentów, Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego 21, 293–252.
WALESIAK M., 1996: Metody analizy danych marketingowych, PWN, Warszawa.
WALESIAK M., BĄK A., 1997: Realizacja badań marketingowych metodą conjoint analysis w wykorzystaniem pakietu statystycznego SPSS for Windows, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław.
WALESIAK M., BĄK A., 2000: Conjoint analysis w badaniach marketingowych, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław.
WALESIAK M., GATNAR E., 2009: Statystyczna analiza danych z wykorzystaniem programu R, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
WIERZCHOŁOWSKI G., 2013: Wina: Nowy i Stary Świat, retrieved from: [access: 18.11.2019].
ZAWADZKA Z., 2002: Podstawy teorii zachowań konsumenta, [in:] S. Marciniak (ed.), Makro- i mikroekonomia. Podstawowe problemy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
ZVIRBULE-BERZINA A., 2011: The role of enterprise integration in agriculture entrepreneurship. Proceedings of 8th International Conference "Economic Integration, Competition and Cooperation", 6-9 April, Opatija, University of Rijeka – Faculty of Economics. https://doi.org/10.2139/ssrn.2232640
ZWERINA K., 1997: Discrete Choice Experiments in Marketing, Physica, Heidelberg–New York.
Downloads
- Arkadiusz Marchewka, Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych (BIZ) na tworzenie miejsc pracy na obszarach wiejskich w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 125 (2019)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Ewa Wasilewska, Model szybkiego testu płynności finansowej , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 89 (2011)
- Ewa Wasilewska, Tendencje zmian w strukturze aktywności ekonomicznej ludności wiejskiej , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 61 (2006)
- Ewa Wasilewska, Zróżnicowanie aktywności ekonomicznej osób niepełnosprawnych w Polsce i jej determinanty , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 86 (2010)
- Ewa Wasilewska, Zmiany w strukturze zasiewów w Polsce w latach 1996–2007 , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 71 (2008)
- Ewa Wasilewska, Marcin Dudziński, Zastosowanie metody eliminacji wektorów w analizie zmian struktury rynku pracy , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 74 (2009)
- Ewa Wasilewska, Zastosowanie syntetycznych mierników dynamiki struktury w analizie zmian aktywności ekonomicznej ludności wiejskiej , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 62 (2007)
- Ewa Wasilewska, Przemiany w strukturze aktywności ekonomicznej osób w wieku 50+ w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 105 (2014)