Social media jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z klientami

Main Article Content

Agnieszka Werenowska


Słowa kluczowe : social media, marka, dialog
Abstrakt
Nowe technologie – opierające się na informacjach, wykorzystujące informacje i tworzące te informacje – stanowią bardzo charakterystyczny element współczesnego, dynamicznie rozwijającego się rynku. Dokonujące się pod ich wpływem zmiany nie są właściwością jednej grupy produktów czy klientów. Mają charakter powszechny i wszechobecny. Celem artykułu było przedstawienie mediów społecznościowych jako nowoczesnego narzędzia wykorzystywanego w kreacji wizerunku przedsiębiorstwa. Poddano analizie wybrane media społecznościowe. Jednym z istotniejszych zagadnień było określenie powodów korzystania z SM oraz umieszczania za ich pomocą wypowiedzi dotyczących marek. W opracowaniu wykorzystano dostępne raporty oraz wyniki badań własnych.

Article Details

Jak cytować
Werenowska, A. (2016). Social media jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z klientami. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika I Organizacja Gospodarki Żywnościowej, (113), 45–52. https://doi.org/10.22630/EIOGZ.2016.113.4
Bibliografia

BONIKOWSKA M., 2009: Media a wyzwania XXI wieku, TRIO, Warszawa.

FALLS J., DECKERS E., 2012: Media społecznościowe bez ściemy, HELION S.A.Gliwice.

FRĄCKIEWICZ E., 2006: Marketing internetowy Wydaw. Naukowe PWN, Warszawa.

IIBR, RTS, Polscy internauci 15+ czytający blogi i kierujący się rekomendacjami blogerów (N=545), wrzesień 2013.

McLUHAN M., 2004: Zrozumieć media: Przedłużenia człowieka, Wydawnictwo Naukowo- -Techniczne, Warszawa.

MIOTK A., 2013: Skuteczne social media, Wyd. HELION, Gliwice.

SADOWSKI M., 2013: Rewolucja social media, Wyd. HELION, Gliwice.

SZUMNIAK-SAMOLEJ J., BACHNIK K., 2013: Rola mediów społecznościowych w zarządzaniu sytuacją kryzysową [w:] R. Bartkowiak i P. Wachowiak (red.) Wiedza i bogactwo narodów Kapitał ludzki, globalizacja i regulacja w skali światowej, Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.

http://socialpress.pl/2015/03/facebookowi-przybylo-w-polsce-ponad-1-mln-uzytkownikow

http://smmeasure.eu/liczby-polskiego-internetu-2015/, [1.02.2016].

http://www.brief.pl/artykul,2711,jaki_bedzie_rok_2015_w_mediach_spolecznosciowych. html, [3.02.2016].

http://www.audience.gemius.pl Rankinkg Megapanel PBI/Gemius kwiecień 2013-

http://www.sotrender.pl/fanpage-trends-category/201401/pl_wszystkie, Nagórski K: (2014.02.01). Polskie fanpage w miesiącu luty 2014. (2015.02.20)

http://www.sotrender.pl/fanpage-trends-category/201408/telekomunikacja#trends (2014.06.12), Kinga Pukło:2014.06.05. Sotrender Telekomunikacja maj.

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty