Main Article Content
Article Details
BONIKOWSKA M., 2009: Media a wyzwania XXI wieku, TRIO, Warszawa.
FALLS J., DECKERS E., 2012: Media społecznościowe bez ściemy, HELION S.A.Gliwice.
FRĄCKIEWICZ E., 2006: Marketing internetowy Wydaw. Naukowe PWN, Warszawa.
IIBR, RTS, Polscy internauci 15+ czytający blogi i kierujący się rekomendacjami blogerów (N=545), wrzesień 2013.
McLUHAN M., 2004: Zrozumieć media: Przedłużenia człowieka, Wydawnictwo Naukowo- -Techniczne, Warszawa.
MIOTK A., 2013: Skuteczne social media, Wyd. HELION, Gliwice.
SADOWSKI M., 2013: Rewolucja social media, Wyd. HELION, Gliwice.
SZUMNIAK-SAMOLEJ J., BACHNIK K., 2013: Rola mediów społecznościowych w zarządzaniu sytuacją kryzysową [w:] R. Bartkowiak i P. Wachowiak (red.) Wiedza i bogactwo narodów Kapitał ludzki, globalizacja i regulacja w skali światowej, Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
http://socialpress.pl/2015/03/facebookowi-przybylo-w-polsce-ponad-1-mln-uzytkownikow
http://smmeasure.eu/liczby-polskiego-internetu-2015/, [1.02.2016].
http://www.brief.pl/artykul,2711,jaki_bedzie_rok_2015_w_mediach_spolecznosciowych. html, [3.02.2016].
http://www.audience.gemius.pl Rankinkg Megapanel PBI/Gemius kwiecień 2013-
http://www.sotrender.pl/fanpage-trends-category/201401/pl_wszystkie, Nagórski K: (2014.02.01). Polskie fanpage w miesiącu luty 2014. (2015.02.20)
http://www.sotrender.pl/fanpage-trends-category/201408/telekomunikacja#trends (2014.06.12), Kinga Pukło:2014.06.05. Sotrender Telekomunikacja maj.
Downloads
- Agnieszka Smarzewska, Ewelina Melaniuk, Adam Szepeluk, Bezpieczeństwo edukacyjne studentów z obszarów wiejskich , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 112 (2015)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Ewa Jaska, Agnieszka Werenowska, Narzędzia public relations wykorzystywane w kreowaniu wizerunku organizacji pozarządowej , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 118 (2017)
- Agnieszka Werenowska, Informacja o konferencji naukowej "Potrzeby oświatowo-doradcze rolników w okresie przemian społeczno-gospodarczych" , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 38 (2000)
- Agnieszka Werenowska, Tomasz Duczek, Stosowanie narzędzi public relations przez kadrę zarządzającą , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 80 (2010)
- Agata Balińska, Agnieszka Werenowska, Informacja o konferencji naukowej zorganizowanej przez Katedrę Nauk Humanistycznych na temat "Rola doradztwa rolniczego w rozwoju przedsiębiorczości zespołowej rolników" , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 43 (2001)
- Agnieszka Werenowska, Zastosowanie narzędzi informatycznych w komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 105 (2014)