Main Article Content
Article Details
BUDZYŃSKI W. 2006: Public relations. Zarządzanie reputacją firmy. Wydawnictwo Poltext Warszawa, s. 17.
DRZAZGA M. 2004: Systemy promocji przedsiębiorstw na polskim rynku. Struktury i funkcjonowanie. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Katowice, s. 145.
JABŁOŃSKI W. 2006: "Kreowanie informacji. Media relations", Wydawnictwo Naukowe PWN S.A., s. 28.
NĘCKA E. 1999: Procesy uwagi [w:] "Psychologia. Podręcznik akademicki. Psychologia ogólna", Wyd. 1. T. 2. Red. J. Strelau, Gdańskie Wydawnictwa Psychologiczne, Sopot, s. 77-78.
Downloads
- Ewa Jaska, Agnieszka Werenowska, Narzędzia public relations wykorzystywane w kreowaniu wizerunku organizacji pozarządowej , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 118 (2017)
- Agnieszka Werenowska, Social media jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z klientami , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 113 (2016)
- Agnieszka Werenowska, Zastosowanie narzędzi informatycznych w komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 105 (2014)
- Agata Balińska, Agnieszka Werenowska, Informacja o konferencji naukowej zorganizowanej przez Katedrę Nauk Humanistycznych na temat "Rola doradztwa rolniczego w rozwoju przedsiębiorczości zespołowej rolników" , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 43 (2001)
- Agnieszka Werenowska, Informacja o konferencji naukowej "Potrzeby oświatowo-doradcze rolników w okresie przemian społeczno-gospodarczych" , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 38 (2000)