Main Article Content
In the difficult period of social and economic transformation, the farmers' demand for educational and advisory services constitutes one of the crucial problems engaging research workers, professionals from Agricultural Extension Units and the most involved into the problem, namely farmers. Scientific Conference organised by the Department of Agricultural Counselling, Warsaw Agricultural University, that look place on 6 November 1998 in Warsaw made possible to emphasise and debate on all questions related to farmers education and advisory services provided them during social and economic transformation in Poland.
Article Details
Downloads
- Ewa Jaska, Agnieszka Werenowska, Narzędzia public relations wykorzystywane w kreowaniu wizerunku organizacji pozarządowej , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 118 (2017)
- Agnieszka Werenowska, Social media jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z klientami , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 113 (2016)
- Agnieszka Werenowska, Tomasz Duczek, Stosowanie narzędzi public relations przez kadrę zarządzającą , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 80 (2010)
- Agnieszka Werenowska, Zastosowanie narzędzi informatycznych w komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 105 (2014)
- Agata Balińska, Agnieszka Werenowska, Informacja o konferencji naukowej zorganizowanej przez Katedrę Nauk Humanistycznych na temat "Rola doradztwa rolniczego w rozwoju przedsiębiorczości zespołowej rolników" , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 43 (2001)