Main Article Content
Article Details
BUDZYŃSKI W. 2006: Public relations. Zarządzanie reputacją firmy. Wydawnictwo Poltext Warszawa, s. 17.
DRZAZGA M. 2004: Systemy promocji przedsiębiorstw na polskim rynku. Struktury i funkcjonowanie. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Katowice, s. 145.
JABŁOŃSKI W. 2006: "Kreowanie informacji. Media relations", Wydawnictwo Naukowe PWN S.A., s. 28.
NĘCKA E. 1999: Procesy uwagi [w:] "Psychologia. Podręcznik akademicki. Psychologia ogólna", Wyd. 1. T. 2. Red. J. Strelau, Gdańskie Wydawnictwa Psychologiczne, Sopot, s. 77-78.
Downloads
- Ewa Jaska, Agnieszka Werenowska, Public relations instruments in creating an image of the non-governmental organizations , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 118 (2017)
- Agnieszka Werenowska, Social media as a tool of communication between company and customers , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 113 (2016)
- Agnieszka Werenowska, The use of IT tools in internal communication in an enterprise , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 105 (2014)
- Agata Balińska, Agnieszka Werenowska, General Notes on the Scientific Conference: "The Role of the Agricultural Extension in the Development of Farmers Collective Entrepreneurship" Organised by Department of Humanistic Sciences , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 43 (2001)
- Agnieszka Werenowska, General Notes on Scientific Conference: "Educational and Advisory Needs of Farmers in the Period of Social and Economic Transformation" , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 38 (2000)