Main Article Content
Article Details
BONIKOWSKA M., 2009: Media a wyzwania XXI wieku, TRIO, Warszawa.
FALLS J., DECKERS E., 2012: Media społecznościowe bez ściemy, HELION S.A.Gliwice.
FRĄCKIEWICZ E., 2006: Marketing internetowy Wydaw. Naukowe PWN, Warszawa.
IIBR, RTS, Polscy internauci 15+ czytający blogi i kierujący się rekomendacjami blogerów (N=545), wrzesień 2013.
McLUHAN M., 2004: Zrozumieć media: Przedłużenia człowieka, Wydawnictwo Naukowo- -Techniczne, Warszawa.
MIOTK A., 2013: Skuteczne social media, Wyd. HELION, Gliwice.
SADOWSKI M., 2013: Rewolucja social media, Wyd. HELION, Gliwice.
SZUMNIAK-SAMOLEJ J., BACHNIK K., 2013: Rola mediów społecznościowych w zarządzaniu sytuacją kryzysową [w:] R. Bartkowiak i P. Wachowiak (red.) Wiedza i bogactwo narodów Kapitał ludzki, globalizacja i regulacja w skali światowej, Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
http://socialpress.pl/2015/03/facebookowi-przybylo-w-polsce-ponad-1-mln-uzytkownikow
http://smmeasure.eu/liczby-polskiego-internetu-2015/, [1.02.2016].
http://www.brief.pl/artykul,2711,jaki_bedzie_rok_2015_w_mediach_spolecznosciowych. html, [3.02.2016].
http://www.audience.gemius.pl Rankinkg Megapanel PBI/Gemius kwiecień 2013-
http://www.sotrender.pl/fanpage-trends-category/201401/pl_wszystkie, Nagórski K: (2014.02.01). Polskie fanpage w miesiącu luty 2014. (2015.02.20)
http://www.sotrender.pl/fanpage-trends-category/201408/telekomunikacja#trends (2014.06.12), Kinga Pukło:2014.06.05. Sotrender Telekomunikacja maj.
Downloads
- Agnieszka Smarzewska, Ewelina Melaniuk, Adam Szepeluk, konkurencyjność, teorie, koncepcje, mierniki, determinanty Theoretical and , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 112 (2015)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Ewa Jaska, Agnieszka Werenowska, Public relations instruments in creating an image of the non-governmental organizations , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 118 (2017)
- Agnieszka Werenowska, General Notes on Scientific Conference: "Educational and Advisory Needs of Farmers in the Period of Social and Economic Transformation" , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 38 (2000)
- Agnieszka Werenowska, Tomasz Duczek, Use of public relations tools by managers , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 80 (2010)
- Agnieszka Werenowska, The use of IT tools in internal communication in an enterprise , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 105 (2014)
- Agata Balińska, Agnieszka Werenowska, General Notes on the Scientific Conference: "The Role of the Agricultural Extension in the Development of Farmers Collective Entrepreneurship" Organised by Department of Humanistic Sciences , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 43 (2001)