Main Article Content
Article Details
BODEY K., GRACE D., 2006: Segmenting service "complainers" and "non-complainers" on the basis of consumer characteristics, Journal of Services Marketing 20 (3), 178-187.
BUTELLI S., 2007: Consumer complaint behavior (CCB): a literature review, dostępne on-line na: http://dspace-unipr.cilea.it/handle/1889/1178 [dostęp: 22.06.2016].
DALY T.M., LEE J.A., SOUTAR G.N., RASMI S., 2010: Conflict-handling style measurement: a best-worst scaling application, International Journal of Conflict Management 21 (3), 281-308.
DĄBROWSKA A., 2001: Edukacja konsumenta - potrzeba czy wyzwanie XXI w., Marketing i Rynek 12, 2-5.
HEUNG V.C.S., LAM T., 2003: Customer complaint behaviour towards hotel restaurant services, International Journal of Contemporary Hospitality Management 15 (5), 283-289.
HUANG J.-H., CHANG C.-C., 2008: The role of personality traits in online consumer complaint behavior and service recovery expectation, Social Behavior and Personality: An International Journal 36 (9), 1223-1232.
HUPPERTZ J.W., 2003: An Effort Model of First-Stage Complaining Behavior, Journal of Consumer Satisfaction, Dissatisfaction, and Complaining Behavior 16, 132-144.
Inspekcja Handlowa, 2016: Informacja z kontroli prawidłowości i rzetelności organizowanej przez przedsiębiorców promocji w dużych sieciach handlowych, dostępne on-line na: http://www.katowice.wiih.gov.pl/art,172,i-kwartal [dostęp: 22.06.2016].
KENG K.A., RICHMOND D., HAN S., 2008: Determinants of Consumer Complaint Behaviour: A Study of Singapore Consumers, Journal of International Consumer Marketing 8 (2), 59-76.
KOLODINSKY J., 1995: Usefulness of economics in explaining consumer complaints, Journal of Consumer Affairs 29 (1), 29-54.
LEE J., SOBERON-FERRER H., 1999: An empirical analysis of elderly consumers' complaining behaviour, Family and Consumer Sciences Research Journal 27 (3), 341-371.
MIHUT A., 2012: Study on complaints concerning quality food products in Bihor (2009-2011), Agricultural Management/Lucrari Stiintifice Seria I, Management Agricol 14 (2), 549-552.
MOUSAVI M., ESFIDANI M.R., 2013: A Comprehensive Model of Customers' Complaint Behavior, International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences 3 (5), 548-569.
OZIMEK I., HERDE A., 2002: Opinie konsumentów na temat nieprawidłowości w miejscu sprzedaży żywności, Handel Wewnętrzny, numer specjalny, 174-178.
PHAU I., SARI R.P., 2004: Engaging in complaint behavior: an Indonesian perspective, Marketing Intelligence and Planning 22 (4), 407-426.
SURUJLAL M., BADRIE N., 2004: Household consumer food safety study in Trinidad, West Indies, Internet Journal of Food Safety 3, 8-14.
SAWICKI W., 2014: Oszustwa i nadzór w łańcuchu dostaw żywności, Przemysł Spożywczy 68 (2), 2-4.
SZLACHCIUK J., 2014: Ocena znajomości praw przysługujących konsumentom na rynku żywności w wybranej grupie młodych osób, rozprawa doktorska, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa [manuskrypt].
TRONVOLL B., 2007: Complainer characteristics when exit is closed, International Journal of Service Industry Management 18 (1), 25-51.
UOKiK, 2014a: Domowy, tradycyjny, naturalny, bez konserwantów, bez barwników, bez sztucznych słodzików, wolny od GMO: kontrola Inspekcji Handlowej 2014 r. dostępne on-line na: file:///C:/Users/User/Downloads/DIH_Naturalny,_tradycyjny,_Bez_GMOinfo_ za_III_kw_2014%20(1).pdf [dostęp: 22.06.2016].
UOKiK, 2014b: Sprawozdanie z działalności Inspekcji Handlowej w 2014 r. dostępne online na: file:///C:/Users/User/Downloads/sprawozdanie_z_dzialalnosci_inspekcji_hnadlowej_w_2014_r.pdf [dostęp: 22.04.2016].
WARZECHA M., ŻARNECKA M., 2013: Czyny nieuczciwej konkurencji na rynku spożywczym, część I, FOOD Lex 1, 7-11.
WIIH w Katowicach, 2016: Sprawozdanie z działalności w roku 2015 r., dostępne on-line na: http://www.katowice.wiih.gov.pl/p,123,sprawozdania [dostęp: 22.04.2016].
WICKA A. (red.), 2013: Czynniki i możliwości ograniczania ryzyka w produkcji roślinnej poprzez ubezpieczenia, Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
Downloads
- Dawid Olewnicki, Lidia Gunerka, Wioleta Sobczak, Zainteresowanie warszawskich konsumentów owocami mało znanymi i egzotycznymi , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 114 (2016)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Irena Ozimek, Natalia Przeździecka-Czyżewska, Julita Szlachciuk, Zafałszowania artykułów rolno-spożywczych w świetle regulacji prawnych oraz działań organów urzędowej kontroli żywności w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 120 (2017)
- Julita Szlachciuk, Znajomość praw przysługujących konsumentom dokonującym zakupu żywności przez Internet , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 121 (2018)
- Olena Kulykovets, Maria Jeznach, Małgorzata Kosicka-Gębska, Anna Kudlińska-Chylak, Kształtowanie się rynku miodu w krajach Unii Europejskiej w latach 2001–2013 , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 120 (2017)