Main Article Content
Article Details
ALTKORN J. (red.): Podstawy marketingu. Inst. Marketingu, Kraków 1992
Bartnicki M.: Zarządzanie zmianami w przedsiębiorstwie. Wyd. Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 1997.
BIAŁECKI K.: Podstawy marketingu. Oficyna Wydawnicza Wyższej Szkoły Handlu i Prawa, Warszawa 2002.
DEKKER M., LINNEMANN A.R.: Product development in the food industry. W: Innovation of Food Production Systems. Product Quality and Consumer Acceptance, Wageningen Pers, Netherlands 1997, s. 70-71.
DIETL J.: Marketing, PWE, Warszawa 1985. (Crossref)
GRIFFIN R.W.: Podstawy zarządzani organizacjami. PWN, Warszawa 1996.
Działalność innowacyjna przedsiębiorstw przemysłowych w latach 2004-2004, Wyd. GUS, Warszawa 2008.
HAFFER M.: Determinanty strategii produktu polskich przedsiębiorstw przemysłowych, Wyd. Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 1998.
FIGIEL S., KOZŁOWSKI W., PILARSKI S.: Marketing w agrobiznesie - marketing produktów żywnościowych, cz. II., Wyd. Uniwersytetu Wrmińsko-Mazurskiego, Olsztyn 2001.
KOTLER PH.: Marketing Management, Prentice Hall International New Jersey 2000.
KRAWIEC F.: Zarządzanie projektem innowacyjnym produktu i usługi. Wydawnictwo Difin, Warszawa 2001.
MARYJASIK-PEJAS R.: Kształtowanie innowacyjności produktów żywnościowych poprzez sposób ich pakowania, prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, nr 1116, s. 120-127.
Nauka i technika w 2007, Wyd. GUS, Warszawa 2009.
Podręcznik Oslo, Zasady gromadzenia i interpretacji danych dotyczących innowacji, Wyd. Eurostat/OECD, 2008 http://www.nauka.gov.pl/mn/_gAllery/43/46/43464/20081117_OSLO.pdf
ROCKWELL J.R., PARTICELLI M.C.: New product management for the 1980's, Booz, Allen, & Hamilton, Inc., New York 1982.
RUTKOWSKI I.P: Rozwój nowego produktu w przedsiębiorstwach jako przedmiot badań. Marketing i rynek, 5, 2004, s. 7-15.
STAWASZ E: Innowacje a mała firma. Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 1999. Wrocław 2007, s. 120-129.
SURMACKA-SZCZEŚNIAK A.: Tekstura. W: Opracowanie nowych produktów żywnościowych. Wydawnictwo Akademii Rolniczej w Poznaniu, Poznań 1995, s. 195-206
TUORILA H.: Keeping up with the change - consumers' responses to new and modified foods. Food Chain 2001, Program Abstracts, s. 39.
URBAN R.: Polski przemysł spożywczy w Unii Europejskiej - konkurencyjność i szanse rozwojowe Roczniki Naukowe SERiA t. VII. z. 7, s. 240-248.
Downloads
- Hanna Górska-Warsewicz, Iwona Kowalczuk, Dagmara Stangierska, Monika Świątkowska, Anna Zubrzycka, Percepcja informacji żywieniowej jako elementu wpływającego na zachowania konsumentów w zakładach gastronomicznych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 117 (2017)
- Anna Olewnik-Mikołajewska, Krystyna Gutkowska, Iwona Kowalczuk, Marta Sajdakowska, Sylwia Żakowska-Biemans, Oczekiwania konsumentów wobec innowacyjnych produktów żywnościowych pochodzenia zwierzęcego , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 116 (2016)
- Marzena Jeżewska-Zychowicz, Iwona Kowalczuk, Prozdrowotne i hedonistyczne uwarunkowania decyzji konsumenckich na rynku pieczywa , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 114 (2016)
- Iwona Kowalczuk, Znaczenie spożycia soków i zmiany w poziomie ich konsumpcji w Polsce w latach 1992-1995 , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 32 (1998)