• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • HOME
  • PL
  • EN
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
logo
  • AKTUALNY NUMER
  • ARCHIWUM
  • PANEL RECENZENTA
    • PROCEDURA RECENZJI
  • PANEL AUTORA
    • PRZESYŁANIE TEKSTÓW
  • O CZASOPIŚMIE
    • O CZASOPIŚMIE
    • ZESPÓŁ REDAKCYJNY
    • STANDARDY ETYCZNE
    • POLITYKA OPEN ACCESS I LICENCJA
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • Kontakt
  1. Strona domowa
  2. Archiwum
  3. Nr 52 (2004)

Nr 52 (2004)

DOI: https://doi.org/10.22630/EIOGZ.2004.52

Opublikowane: 2004-11-11

PDF

Artykuły

Wiedza czynnikiem poprawy konkurencyjności gospodarki w UE

Jan Wołoszyn

5-15

PDF

Biurokracja a wzrost gospodarczy kraju

Aldona Zawojska

17-32

PDF

Kompetencja komunikacyjna menedżera jako czynnik skutecznego zarządzania przedsiębiorstwem

Krystyna Krzyżanowska

33-45

PDF

Ocena konkurencyjności spółdzielni mleczarskich

Artur Kowalczyk, Mirosław Wasilewski

47-62

PDF

Innowacje produktowe i ich uwarunkowania w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego

Małgorzata Juchniewicz, Barbara Grzybowska

63-77

PDF

Problematyka społeczno-gospodarcza w działalności Stanisława Mikołajczyka

Stanisław Stępka

79-89

PDF

Poziom nakładów materialnych a wyniki ekonomiczne gospodarstw indywidualnych

Mirosław Wasilewski

91-99

PDF

Znaczenie agencji oceniających (ratingowych) po wprowadzeniu w 2004 roku przez Komitet Bazylejski Nowej Umowy Kapitałowej

Monika Gładysz

101-112

PDF

Sytuacja na rynku produktów owczarskich na świecie w latach 1997-2001

Tomasz Rokicki

113-118

PDF

Analiza portfela rynkowego

Grzegorz Koszela

119-129

PDF

Język / Language

  • Język Polski
  • English
Słowa kluczowe

Najczęściej czytane (90 dni)

  • Dług publiczny – jego struktura, przyczyny, rozmiary i skutki
    227
  • Istota i założenia optymalizacji podatkowej – wybrane aspekty
    169
  • Wpływ sytuacji dochodowej na strukturę wydatków gospodarstw domowych
    169
  • Spekulacja jako forma aktywności ekonomicznej – aspekty moralne i etyczne
    158
  • Wybrane techniki manipulacji społecznej
    150
  • Faktoring jako źródło finansowania działalności bieżącej przedsiębiorstwa
    144
  • Czynniki warunkujące jakość oraz ich wpływ na podejmowanie decyzji nabywczych na rynku gastronomicznym
    143
  • Subwencje jako źródło dochodów gminy
    140
  • Popytowe przyczyny inflacji w Polsce
    136

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.
Logo UE