Main Article Content
Article Details
KOTLER PH. 1994: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner &Ska, Warszawa.
MIARA A. 2012: Ekonomiczno-marketingowe efekty podnoszenia jakości wyrobów i usług w przedsiębiorstwach, Praca doktorska, SGGW, Warszawa.
NIESTRÓJ R. 1996: Zarządzanie marketingiem - Aspekty strategiczne, PWE, Warszawa.
PORTER M.F. 1980: Competitive Strategy: Techniques for Analysing Industries and Competitors, Free Press, New York.
SOBCZYK M. 2001: Statystyka, PWN, Warszawa.
SZWACKA-MOKRZYCKA J. 2006: Determinants of differentiation marketing strategies of food industry companies in Poland. 2nd International Conference, Izmir.
SZWACKA-MOKRZYCKA J. 2012: Investment and export of food industry in Poland in 2008-2011. Roczniki Naukowe SERiA, Vol. XIV/No.6.
Downloads
- Marzena Lemanowicz, Joanna Szwacka-Mokrzycka, Preferences of Polish consumer on dairy market in 2004–2008 , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 93 (2011)
- Joanna Szwacka-Mokrzycka, The transformation of the food market in Poland after EU accession , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 79 (2009)
- Joanna Szwacka-Mokrzycka, Michał Kociszewski, Threats and opportunities of confectionery market development in Poland , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 103 (2013)