Main Article Content
Article Details
CHYRA-ROLICZ Z., 2006: Polska spółdzielczość wobec problemów globalizacji: tezy do dyskusji, Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy. Problemy Globalizacji i Regionalizacji 9(2), 29-39.
CIOCH H., 2011: Prawo spółdzielcze, Wydawnictwo Wolters Kluwer, Warszawa.
FLOREK-PASZKOWSKA A., 2016: Współczesne spółdzielnie spożywców w Polsce na tle historycznym, Zagadnienia Doradztwa Rolniczego 3(85), 61-75.
KATCHOVA A.L., WOODS T.A., 2011: The effectiveness of local food marketing strategies of food cooperatives, Agricultural and Applied Economics Association's. Annual Meeting, July 24-26, Pittsburgh, Pennsylvania.
MERING T., 2013: Spółdzielczość a polityka Unii Europejskiej w okresie kryzysu finansowego i gospodarczego, Problemy Polityki Społecznej. Studia i Dyskusje 20(1), 67-87.
MROCZEK J., 2012: Początki rozwoju spółdzielczości w Polsce, Przegląd Prawniczy, Ekonomiczny i Społeczny 1, 29-40.
NIESTRÓJ R., SZUMILAK J., 1990: Warunki samofinansowania przedsiębiorstw handlowych (na przykładzie krakowskich spółdzielni spożywców), Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie 333, 53-65.
NOWACKA B., 1999: Rentowność Spółdzielni Spożywców Społem w latach 1995-1997, Handel Wewnętrzny 45(3), 46-52.
PARSZEWSKI K.K., JAKUBIAK K., 2011: Strategia zarządzania spółdzielnią na przykładzie "Społem" PSS w Ostrołęce, Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 25, 107-115.
PIECHOWSKI A., 2013: Wartości i zasady spółdzielcze a społeczeństwo obywatelskie i gospodarka społeczna, Ekonomia Społeczna 1, 34-47.
PUDEŁKIEWICZ E., 2009: Spółdzielcze formy gospodarowania w Polsce i w innych krajach Unii Europejskiej, Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing 2(51), 259-295.
WIESZAŁKA O., 2003: Infrastruktura sieci detalicznej dawnych liderów rynku detalicznego (wyniki badań w wybranych spółdzielniach "Społem"), Handel Wewnętrzny 6, 47-54.
Ustawa z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze. Dz.U. 1982 nr 30, poz. 210.
Downloads
- Agnieszka Baruk, Prosument jako aktywny uczestnik działań marketingowych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 117 (2017)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Ganna Levytska, Joanna Wrzesińska-Kowal, Społeczna odpowiedzialność biznesu w działalności przedsiębiorstw gastronomicznych w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 104 (2013)
- Tomasz Siudek, Katarzyna Drabarczyk, Aleksandra Jakubiec, Rozwój gospodarczy powiatów i podregionów województwa mazowieckiego , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 117 (2017)
- Tomasz Siudek, Katarzyna Drabarczyk, Aldona Zawojska, Rozwój społeczny powiatów województwa mazowieckiego – kwantyfikacja i ocena , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 123 (2018)
- Tomasz Siudek, Katarzyna Drabarczyk, Teoretyczne i aplikacyjne aspekty konkurencyjności – przegląd literatury , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 112 (2015)
- Katarzyna Drabarczyk, Joanna Wrzesińska-Kowal, Rozwój rolnictwa ekologicznego w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 111 (2015)
- Tomasz Siudek, Katarzyna Drabarczyk, Efektywność działania wybranych banków spółdzielczych (na przykładzie województwa mazowieckiego) , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 110 (2015)
- Joanna Wrzesińska-Kowal, Katarzyna Drabarczyk, Katarzyna Kułaga, Zróżnicowanie rozwoju handlu wewnętrznego w Polsce według województw w latach 2005–2014 , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 116 (2016)
- Tomasz Siudek, Katarzyna Drabarczyk, Rozwój powiatów województwa mazowieckiego – wymiar ekologiczny , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 120 (2017)