Main Article Content
Article Details
ALTKORN J., KRAMER T. (red.), Leksykon marketingu, PWE, Warszawa 1998.
Doliński D., Psychologiczne mechanizmy reklamy, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003.
GIDDENS A., Socjologia, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004.
KOTLER P., Marketing od A do Z, PWE, Warszawa 2004.
MAISON D., WASILEWSKI P., Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej, Wydawnictwo Agencja Wasilewski, Kraków 2002.
NAWOJCZYK M., Przewodnik po statystyce dla socjologów, Wydawnictwo SPSS Polska, Kraków 2002.
RYDZAK W, TRĘBECKI J., Sprzedawcy upiorów, Magazyn "Piar.pl", Nr 4(10).
SZTOMPKA P., Socjologia, Wydawnictwo Znak, Kraków 2002.
Downloads
- Krystyna Krzyżanowska, Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania działalności pozarolniczej podejmowanej przez rolników w rejonie podgórskim , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 31 (1997)
- Krystyna Krzyżanowska, Małgorzata Sikora, Badania marketingowe w Polsce i ich odbiór społeczny , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 74 (2009)
- Krystyna Krzyżanowska, Marzena Trajer, Finansowanie grup producentów rolnych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 106 (2014)
- Krystyna Krzyżanowska, Ocena poprawności stosowania zasad dobrych praktyk rolniczych w gospodarstwach agroturystycznych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 58 (2006)