Main Article Content
Article Details
De KLEIN E.H.,1994: Application of the Porter methodology in analysis the competitive advantages of horticultural branches, Acta Horticulturae 340: 53-58. (Crossref)
DIAMOND J., PINTEL G., 1972: Principles of marketing, Prentice-Hall, Inc. Englewood Cliffs, New Jersey, USA.
HAAK M., HEYBROEK A.M.R., Tap H., 1992: A view of international competitiveness in the floristry industry; Landbouw Economish Institut and International Agribusiness Research Rabobank Nederland, Haage, Netherlands.
HAMERICK D.,1994: In my opinion, Flora Culture International, October, USA.
HARVEY J., 1993: Modern economics, wyd. I, The Macmillan Press LTD, Great Britain.
JABŁOŃSKA L., 1988: Changes in ornamental flower demand in Poland in the 8th decade of our century; Acta Horticulturae 223: 295-302, Warszawa. (Crossref)
JABŁOŃSKA L., 1990: Changes in the consumer behaviour on the flower market in Great Britain, maszynopis, PVS, Holland.
JABŁOŃSKA L., 1995: Określenie perspektyw polskiego kwiaciarstwa na podstawie długookresowej analizy porównawczej jego rozwoju w Polsce i Holandii; Fundacja "Rozwój SGGW", Warszawa.
JABŁOŃSKA L., 1995: Some aspects of the changes in Polish floriculture in 1980-1992; Ann. Warsaw Agricult. Univ.-SGGW, Horticulture 17; 33-44, Warszawa.
JABŁOŃSKA L., 1996: Popyt na kwiaty mieszkańców Warszawy w 1993 roku; Zagadnienia Ekonomiki Rolnej, 4-5: 58-79, Warszawa.
KAPELUSZNA A., 1992: Popyt na rośliny ozdobne w 1991 roku; praca magisterska, Katedra Rolnictwa Światowego, SGGW, Warszawa.
KRYSIŃSKA K., 1992: Popyt na rośliny ozdobne w Warszawie w 1991 roku; praca magisterska, Katedra Org. i Ekon. Ogrodnictwa, SGGW, Warszawa.
MARZEC T.,1993: Rola marketingu w rolnictwie jednoczącej się Europy; Ogrodnictwo 6: 3-5, Warszawa.
MARZEC-WOŁCZYŃSKA T., 1992: ABC Marketingu; strategia promocyjna; Ogrodnictwo 3, Warszawa.
PAŁĘCKA V., 1989: Popyt na rośliny ozdobne w Warszawie w 1988 roku; praca magisterska, Katedra Org. i Ekon. Ogrodnictwa, SGGW, Warszawa.
RUTKOWSKA E., 1995: Analiza popytu efektywnego i potencjalnego na rośliny ozdobne w Warszawie w 1994 roku w świetle badań ankietowych; praca magisterska, Katedra Ogr. i Ekon.Ogrodnictwa, SGGW, Warszawa.
SLOMAN J.,1991: Economic, Harvester Wheatsheaf, Great Britain.
TRACY M., 1993: Food and agriculture in market economy; an introduction to theory, practice and Policy, Agricultural Policy Studies, Belgia.
WIESZAŁEK O., 1988: Popyt na kwiaty cięte w opinii konsumentów; COBRO, Warszawa.
Downloads
- Dawid Olewnicki, Lilianna Jabłońska, Maja Łazorczyk, Znaczenie świeżych owoców i warzyw w codziennej diecie studentów warszawskich uczelni , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 116 (2016)
- Lilianna Jabłońska, Lidia Gunerka, Krystian Leasing, Postęp w uprawie róż szklarniowych i jego efekty produkcyjno-ekonomiczne na przykładzie wybranego gospodarstwa , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 111 (2015)
- Lilianna Jabłońska, Zmiany na rynku róż ciętych w Unii Europejskiej , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 102 (2013)