Main Article Content
Article Details
CHOTKOWSKI J., CZERWINSKA M., 2010: Instrumenty marketingu w rolnictwie ekologicznym, Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing 03(52), 160-268.
GÓRSKI J., STANISZEK P., KAZIMIERCZAK R., REMBIAŁKOWSKA E., 2014: The evaluation of the range of organic food from polish annd foreign producers In the selected retail stores In Piaseczno and its vicinity, Journal of Research and Applications in Agricultural Engineering, 59(3), 70-75.
KOCISZEWSKI K., 2014: Perspektywy rozwoju rolnictwa ekologicznego w świetle wyników badań gospodarstw konwencjonalnych, Journal of Agribusiness and Rural Development 1(31), 59-68.
KUCIŃSKA K., 2009: Poziom wiedzy o żywności ekologicznej wśród mieszkańców Warszawy, Journal of Research and Applications in Agricultural Engineering 54(3), 164-172.
LEMANOWICZ M. 2014: Żywność ekologiczna - innowacyjny trend w zachowaniu konsumentów, Marketing i Rynek 8, 1110-1115.
NESTOROWICZ R., PILARCZYK B., 2014: Wyzwania wobec komunikacji marketingowej na rynku żywności ekologicznej w Polsce - w świetle badań konsumentów, Marketing i Rynek 8, 583-589.
Ramowy Plan Działań dla Żywności i Rolnictwa Ekologicznego w Polsce na lata 2014-2020, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Warszawa 2014, s. 11-12.
Raport o stanie rolnictwa ekologicznego w Polsce w latach 2011-2012. Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.
TYBULSKI J., ŻAKOWSKA-BIEMANS S., 2007: Wprowadzenie do rolnictwa ekologicznego, Wydawnictwo SGGW, Warszawa, s. 30-48.
Downloads
- Katarzyna Włodarczyk, Polish consumers vs. globalisation of consumption , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 111 (2015)
You may also start an advanced similarity search for this article.