Main Article Content
Article Details
BALON U., 2015: Zachowania konsumentów w zakresie składania reklamacji, Handel Wewnętrzny 2 (355), 19-32.
CHU J., CHINTAGUNTA P., CEBOLLADA J., 2008: Research Note - A Comparison of Within-household Price Sensitivity Across Online and Offl ine Channels, Marketing Science 27 (2), 283-299.
CYREK P., 2013: Stosunek klientów do internetowych zakupów żywności, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing 9 (58), 99-109.
DELUGA W., DYCZKOWSKA J., 2011: E-commerce - bezpieczne zakupy, Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy 22, 27-38.
European Commission, EC, 2017a: Consumer Conditions Scoreboard: Consumers at home in the Single Market - 2017 edition, http://ec.europa.eu/newsroom/just/item-detail.cfm?item_id=117250 [dostęp: 15.11.2017].
European Commission, EC, 2017b: Europe's Digital Progress Report (EDPR) 2017 Country Profile Poland, https://ec.europa.eu/digital-single-market/en/scoreboard/poland [dostęp: 10.11.2017].
Gemius, 2016: E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska, https://ecommercepolska.pl/files/9414/6718/9485/E-commerce_w_Polsce_2016.pdf [dostęp: 20.07.2017].
Gemius, 2017: E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-Commerce Polska, https://marketinginsider.pl/e-biznes/raport-e-commerce-polsce-2017-juz-dostepny [dostęp: 23.11.2017].
GĘBSKI J., KOSICKA-GĘBSKA M., TUL-KRZYSZCZUK A., 2017: Wpływ Internetu na zachowania współczesnych konsumentów wobec żywności, Handel Wewnętrzny 2 (367), 103-112.
GRZYWIŃSKA-RĄPCA M., GRZYBOWSKA-BRZEZIŃSKA M., 2016: Determinanty e-zakupów na rynku żywności, Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych/Szkoła Główna Handlowa 40, 469-478.
KOMOR A., BUDZYŃSKA K., DOMAŃSKA K., 2015: Analiza porównawcza handlu tradycyjnego i elektronicznego, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 41 (2), 483-495.
MACIASZCZYK M., 2014: Determinanty e-wyborów konsumentów niepełnosprawnych ruchowo, Marketing i Rynek 11, 384-391.
MAJCHRZAK-LEPCZYK J., 2015: Zachowania konsumentów na rynku e-commerce - wybrane zagadnienia, Handel Wewnętrzny 2 (355), 259-269.
Portalspożywczy.pl 2015: Sprzedaż żywności przez internet będzie szybko rosła, http://www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci/sprzedaz-zywnosci-przez-internet-bedzieszybko-rosla,111919.html [dostęp: 10.07.2017].
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, zmiany rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1924/2006 i (WE) nr 1925/2006 oraz uchylenia dyrektywy Komisji 87/250/EWG, dyrektywy Rady 90/496/EWG, dyrektywy Komisji 1999/10/WE, dyrektywy 2000/13/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, dyrektyw Komisji 2002/67/WE i 2008/5/WE oraz rozporządzenia Komisji (WE) nr 608/2004.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, UOKiK, 2018: Prawa konsumenta, https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl [dostęp: 30.01.2018].
Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Dz.U. 2017, poz. 683 z późn. zm.
WOLNY R., 2016: Zmiany w zachowaniach nabywczych polskich e-konsumentów, Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach 270, 285-293.
Downloads
- Andrzej Jędruchniewicz, Jacek Maśniak, Przemiany własnościowe ziemi rolnej w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 121 (2018)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Irena Ozimek, Natalia Przeździecka-Czyżewska, Julita Szlachciuk, Zafałszowania artykułów rolno-spożywczych w świetle regulacji prawnych oraz działań organów urzędowej kontroli żywności w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 120 (2017)
- Julita Szlachciuk, Olena Kulykovets, Natalia Przeździecka-Czyżewska, Postrzeganie nieprawidłowości na rynku żywności przez młodych konsumentów , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 115 (2016)