Main Article Content
Article Details
ADACH-STANKIEWICZ E., MATULSKA-BACHURA A., 2015: Rynek wewnętrzny w 2014 r., Główny Urząd Statystyczny, Warszawa.
ADAMOWICZ M., 2015: Przekształcenia w sektorze handlu detalicznego i strategiach przedsiębiorstw na rynkach towarów konsumpcyjnych w Polsce, Handel Wewnętrzny 5, 5-6, 11-14.
ALTKORN J., KRAMER T. (red.), 1998: Leksykon marketingu, PWE, Warszawa.
DRZAZGA M., 2016: Ewolucja form handlu detalicznego na początku XXI wieku, Handel Wewnętrzny 3, 114-125.
HELLWIG Z., 1968: Zastosowanie metody taksonomicznej do typologicznego podziału krajów ze względu na poziom ich rozwoju oraz zasoby i strukturę wykwalifikowanych kadr, Przegląd Statystyczny 15, 4, 307-327.
HWANG C.L., YOON K., 1981: Multiple Attribute Decision Making: Methods and Applications, Springer.
KOSICKA-GĘBSKA M., GĘBSKI J., KWIECIŃSKA K., 2016: Znaczenie sieci dyskontowych w decyzjach zakupowych polskich konsumentów, Problemy Zarządzania 14, 1, 1 (57), 106-118.
KŁOSIEWICZ-GÓRECKA U., 2014: Zmiany w handlu w okresie spowolnienia gospodarczego, Marketing i Rynek 7, 2-13.
KUKUŁA K., 1989: Statystyczna analiza strukturalna i jej zastosowanie w sferze usług produkcyjnych dla rolnictwa, Zeszyty Naukowe AE w Krakowie, Monografie 89.
KUKUŁA K., 2000: Metoda unitaryzacji zerowanej, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
KUKUŁA K., LUTY L., 2015: Propozycja procedury wspomagającej wybór metody porządkowania liniowego, Przegląd Statystyczny 62 (2), 219-230.
MARAK J., 2000: Ekonomika handlu, Continuo, Wrocław.
REFORMAT B., 2016: Geolokalizacja jako nowe wyzwanie dla podmiotów handlu detalicznego w Polsce, Handel Wewnętrzny 2, 355-363.
SŁAWIŃSKA M. (red.), 2008: Kompendium wiedzy o handlu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
ŚMIGIELSKA G., WIŚNIEWSKA S., 2016: Innowacje marketingowe w handlu detalicznym, Problemy Zarządzania 14, 1 (57), 1, s. 57-70.
SZULCE H., 1998: Struktury i strategie w handlu, Wydawnictwo PWE, Warszawa.
TAJER S., 2014: Procesy konsolidacji w handlu hurtowym w okresie spowolnienia gospodarki, Handel Wewnętrzny 3, 3-14.lw
Downloads
- Katarzyna Gralak, Website as a tool for the promotion and distribution of agritourism offer , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 115 (2016)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Ganna Levytska, Joanna Wrzesińska-Kowal, Corporate Social Responsibility in the foodservice industry in Poland: importance and practices , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 104 (2013)
- Tomasz Siudek, Katarzyna Drabarczyk, Aleksandra Jakubiec, Economic development of the counties and subregions of Masovian province , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 117 (2017)
- Tomasz Siudek, Katarzyna Drabarczyk, Aldona Zawojska, Social development across counties of Mazovia region: quantification and assessment , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 123 (2018)
- Tomasz Siudek, Katarzyna Drabarczyk, Theoretical and applied aspects of the competitiveness – a review of the literature , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 112 (2015)
- Katarzyna Drabarczyk, Joanna Wrzesińska-Kowal, The development of organic farming in Poland , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 111 (2015)
- Tomasz Siudek, Katarzyna Drabarczyk, The efficiency of selected cooperative banks (for example of Masovian Voivodeship) , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 110 (2015)
- Katarzyna Drabarczyk, Aleksandra Jakubiec, Joanna Wrzesińska-Kowal, Consumers cooperatives in Poland in the years 2006–2014: the case study of the selected cooperative , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 118 (2017)
- Tomasz Siudek, Katarzyna Drabarczyk, ECOLOGICAL DEVELOPMENT OF THE MAZOVIA COUNTIES , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 120 (2017)