Main Article Content
Article Details
Firmy w świecie finansów 2016: TNS Polska, Warszawa.
GOŁĄB-ANDRZEJAK E., BADZIŃSKA E., 2015: Satysfakcja klientów, jako źródło sukcesu organizacji - studium przypadku. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 875, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 41, 1, 81-91.
GORYNIA M., ŁAŹNIEWSKA E., 2010: Kompendium wiedzy o konkurencyjności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 41, 48-50.
HARASIM J., 2009: Zasoby niematerialne a konkurencyjność banku i jego efektywność, [w:] Harasim J. (red.). Konkurencyjność i efektywność działania banku - podejście zasobowe. Prace Naukowe AE w Katowicach, Katowice, 81-104.
IDZIK M.: 2016: Lokalne instytucje finansowe w procesie budowania wspólnot społecznych, Wystąpienie podczas Forum Liderów Banków Spółdzielczych, Warszawa.
IDZIK M.: 2015: Selected Aspects of the Situation of the Cooperative Banks on the Retail Banking Market. Roczniki Naukowe SERiA, 14(6), 89-94.
KASIEWICZ S., KURLIŃSKI L., MARCINKOWSKA M., 2013: Sektor bankowy - motor czy hamulec wzrostu gospodarczego?, Warszawski Instytut Bankowości, Warszawa, 63-81.
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO, 2013: Analiza sytuacji bankowego sektora spółdzielczego, w tym funduszy własnych, w 2012 roku oraz informacja o przebiegu prac nad możliwymi modelami działania zrzeszeń w kontekście Dyrektywy CRD IV oraz Rozporządzanie CRR, Warszawa,
MEERMAN SCOTT D., 2012: Marketing i PR w czasie rzeczywistym: jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem, Wolters Kluwer Polska, Warszawa, 121-124.
MIZERSKI G., 2008: Opinią w bank, Gazeta Bankowa 34, Warszawa.
MONITOR BANKOWY 01'2017, ZBP, Warszawa.
MRUK H., 2007: Wieniec bez chwały, Puls Biznesu 2, z dn. 03.01.2007.
NOWACKA A., 2009: Uwarunkowania komunikacji marketingowej na przykładzie banków spółdzielczych powiatu płockiego i płońskiego, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Warszawa (rozprawa doktorska maszynopis), 83.
PAWLONKA T., 2012: Sytuacja ekonomiczna banków spółdzielczych w latach 2000-2011. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, (97), 183-192.
PEREK A., PAWLONKA T., 2014: Rozpoznawalność banków spółdzielczych w segmencie młodych konsumentów. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, (106), 71-83.
RODZINKA J., TWORZYDŁO D., 2000: Wizerunek banku komercyjnego w perspektywie doświadczeń minionej dekady, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania 4, 131-145.
SIUDEK T., SNARSKI P., CHODERA B., 2013: Konkurencyjność banków komercyjnych i spółdzielczych w Polsce. Roczniki Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 100, 2, 25-36.
STANKIEWICZ M.J., 2008: Istota i sposoby oceny konkurencyjności przedsiębiorstwa, [w:] Gospodarka Narodowa, 7-8, 87-89.
SZAMBELANCZYK J., 2016: Rola banku zrzeszającego w nowej strukturze. Wystąpienie podczas Forum Liderów Banków Spółdzielczych, Warszawa.
SZELĄGOWSKA A., 2012: Współczesna bankowość spółdzielcza. Wydawnictwo CeDeWu, Warszawa, 18-37.
SZWACKA-MOKRZYCKA J., 2010: Znaczenie wizerunku w budowaniu pozycji konkurencyjnej banków, Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing 4 (53), Warszawa, 278-286.
TWARÓG E., 2013: Nowoczesny jak... bank spółdzielczy, Puls Biznesu.pl, z dn. 06.02.2013.
WALCZAK W., 2009: Niematerialne determinanty konkurencyjności współczesnych przedsiębiorstw, [w:] S. Lachiewicz, M. Matejun, (red.), Konkurencyjność, jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 112-119.
WĘCŁAWSKI J., 2010: Banki spółdzielcze w konkurencyjnym otoczeniu. Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska XLIV, sectio H, 231-248.
WOŹNIEWSKA G., 2010: Analiza potencjału konkurencyjności banku spółdzielczego - zarys koncepcji. Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska XLIV, 2 sectio H, 325-338.
WOŹNIEWSKA G., 2011: Potencjał konkurencyjności banku spółdzielczego, Wydawnictwo UE we Wrocławiu, Wrocław, 73-86.
ZYGIEREWICZ M., 2012: Sytuacja ekonomiczna banków spółdzielczych i ich kondycja na tle konkurencji komercyjnej, [w:] A. Szelągowska (red.) Współczesna Bankowość Spółdzielcza, Wydawnictwo CeDeWu, Warszawa, 187.
Downloads
- Ewa Jaska, Agnieszka Werenowska, Narzędzia public relations wykorzystywane w kreowaniu wizerunku organizacji pozarządowej , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 118 (2017)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Marcin Idzik, Aneta Stańko, Ekonomiczne uwarunkowania oraz tendencje zachowań konsumentów na rynku dóbr FMCG , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 59 (2006)
- Stanisław Stańko, Marcin Idzik, Zastosowanie różnych metod ilościowych w prognozowaniu zjawisk i procesów gospodarczych na podstawie szeregów czasowych, w których występują tendencja, wahania sezonowe i przypadkowe , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 42 (2000)
- Marcin Idzik, Zależność błędu od głębokości retrospekcji oraz momentu konstrukcji prognozy przy stałym horyzoncie prognozy , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 44 (2001)
- Marcin Idzik, Społeczne uwarunkowania rozwoju bankowości detalicznej w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 53 (2004)
- Marcin Idzik, Syntetyczny wskaźnik koniunktury w przemyśle spożywczym , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 46 (2002)