Main Article Content
Article Details
KOTLER PH. 1994: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner &Ska, Warszawa.
MIARA A. 2012: Ekonomiczno-marketingowe efekty podnoszenia jakości wyrobów i usług w przedsiębiorstwach, Praca doktorska, SGGW, Warszawa.
NIESTRÓJ R. 1996: Zarządzanie marketingiem - Aspekty strategiczne, PWE, Warszawa.
PORTER M.F. 1980: Competitive Strategy: Techniques for Analysing Industries and Competitors, Free Press, New York.
SOBCZYK M. 2001: Statystyka, PWN, Warszawa.
SZWACKA-MOKRZYCKA J. 2006: Determinants of differentiation marketing strategies of food industry companies in Poland. 2nd International Conference, Izmir.
SZWACKA-MOKRZYCKA J. 2012: Investment and export of food industry in Poland in 2008-2011. Roczniki Naukowe SERiA, Vol. XIV/No.6.
Downloads
- Marzena Lemanowicz, Joanna Szwacka-Mokrzycka, Preferencje polskich konsumentów na rynku przetworów mleczarskich w latach 2004–2008 , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 93 (2011)
- Joanna Szwacka-Mokrzycka, Przemiany na rynku żywności po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 79 (2009)
- Joanna Szwacka-Mokrzycka, Michał Kociszewski, Zagrożenia i szanse rozwojowe rynku cukierniczego w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 103 (2013)