Main Article Content
Article Details
ANONYMOUS 2008: Technomic Identifies Nutrition as Important Component of Corporate Social Responsibility in Restaurant Industry. Business Wire, New York, 10 April 2008.
ANONYMOUS 2005: CSR accord in hotels and restaurants. European Industrial Relations Review, January, issue 372, p. 3.
HESLIN P.A., OCHOA J.D. 2008: Understanding and developing strategic corporate social responsibility. Organizational Dynamics Vol. 37, No. 2, pp. 125-144. (Crossref)
INOUE Y., LEE S. 2011: Effects of different dimensions of corporate social responsibility on corporate financial performance in tourism-related industries. Tourism Management 32, pp. 790-804. (Crossref)
KANG K.H., LEE S., HUH C. 2010: Impact of positive and negative corporate social responsibility activities on company performance in the hospitality industry. International Journal of Hospitality Management 29, pp. 72-82. (Crossref)
LEE M.-Y., FAIRHURST A., WESLEY S. 2009: Corporate Social Responsibility: A Review of the Top 100 US Retailers. Corporate Reputation Review, Vol. 12, No. 2, pp. 140-158. (Crossref)
LEE S., PARK S.-Y. 2009: Do socially responsible activities help hotels and casinos achieve their financial goals? International Journal of Hospitality Management 28, pp. 105-112. (Crossref)
SCHRÖDER M., McEACHERM M.G. 2005: Fast foods and ethical consumer value: a focus on McDonal'd and KFC. British Food Journal, Vol. 107, No. 4, pp. 212-224. (Crossref)
ŚMIGIELSKA G. 2012: Społeczna odpowiedzialność biznesu - istota, narzędzia, korzyści i zagrożenia. Handel Wewnętrzny, styczeń-luty, cz. 2, s. 5-13.
TURENNE J. 2009: Sustainability in Food Service. Chapter 10. [In:] H.J. Baldwin (ed.): Sustainability in the Food Industry. Wiley-Blackwell, Iowa, Ames, pp. 225-238. (Crossref)
V Ranking Odpowiedzialnych Firm 2011. Dziennik Gazeta Prawna. Dodatek promocyjny. 14 kwietnia 2011.
Downloads
- Edyta Kwiatkowska, Ganna Levytska, Polish Foodservice Market at the Beginning of XXI Century , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 74 (2009)
- Edyta Kwiatkowska, Ganna Levytska, Condition and development directions of Polish gastronomic services market , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 63 (2007)
- Katarzyna Drabarczyk, Joanna Wrzesińska-Kowal, The development of organic farming in Poland , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 111 (2015)
- Katarzyna Drabarczyk, Aleksandra Jakubiec, Joanna Wrzesińska-Kowal, Consumers cooperatives in Poland in the years 2006–2014: the case study of the selected cooperative , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 118 (2017)
- Joanna Wrzesińska-Kowal, Katarzyna Drabarczyk, Katarzyna Kułaga, Differentiation of development of internal trade in Poland by regions in the years 2005–2014 , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 116 (2016)
- Ganna Levytska, Edyta Kwiatkowska, Consumer Behaviour in Modern Shopping Malls Market , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 71 (2008)