Main Article Content
Article Details
BERRY L.L., Relationship Marketing of services - perspectives from 1983 and 2000, Journal of Relationship Marketing vol. 1 (1) 2002. (Crossref)
BERRY L. Relationship Marketing, [w:] L. Berry, G.L. Shostack, G.D. Upah, Emerging Perspectives on Services Marketing, American Marketing Association, Chicago 1983.
CHRISTOPHER M., PAYNE A., BALLANTYNE D., Relationship Marketing, Oxford 1999.
DYCHE J., CRM. Relacje z klientami, Wyd. Helion, Gliwice.
GUMMERSSON E., Quality Management in service organizations, New York, International Service Quality Association (ISQA) & St. John`s University 1993.
KOTLER PH., ARMSTRONG G., SAUNDERS J., WONG V., Marketing. Podręcznik europejski, Wyd. PWE, Warszawa 2002.
KOTLER PH., Marketing, Wyd. Rebis, Warszawa 2005.
LEVITT T., Marketing Intangible Products and Product Intangibles, Harvard Business Review, May-June 1981, s. 94-102.
MITRĘGA M., Internet a marketing relacji, [w:] Internet w marketingu, praca zbiorowa pod red A. Bajdaka, Wyd. PWE, Warszawa 2003.
OTTO J., Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2001.
PALMER A., BEJOU R, Buyer - Seller Relationship. A Conceptual Model and Empirical Investigation, Journal of Marketing Management 1994 nr 10. (Crossref)
PIZŁO W., Marketing relacji a marketing społeczny [w:] Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu tom VII, zeszyt 3, Warszawa - Poznań 2005.
PIZŁO W., Możliwości i ograniczenia marketingu internetowego w polskich przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego, Acta Scientiarum Polonorum, Oeconomia 2007 nr 6 (1).
ROGOZIŃSKI K., Nowy marketing usług, Wyd. AE w Poznaniu, Poznań 2000.
ROK B., Odpowiedzialny biznes w nieodpowiedzialnym świecie, Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Warszawa 2004.
Downloads
- Wojciech Pizło, Anna Mazurkiewicz-Pizło, Koncepcja otoczenia organizacji z uwzględnieniem wybranych aspektów międzynarodowych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 71 (2008)
- Wojciech Pizło, Zastosowanie marketingu internetowego w "Indykpolu" , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 53 (2004)
- Wojciech Pizło, Marcin Lesicki, Marketing internetowy produktów żywnościowych w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 100 (2012)
- Wojciech Pizło, Ewelina Dobrzyńska, Sytuacja ekonomiczna gospodarstw domowych emerytów na obszarach wiejskich w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 115 (2016)
- Wojciech Pizło, Marketing internetowy w British American Tobacco Polska , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 58 (2006)
- Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło, Inspiracje teoretyczne konkurencyjności według Thünena, Marshalla, Portera , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 93 (2011)
- Wojciech Pizło, Strategia, struktura oraz działania marketingowe firmy Hoop S.A. , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 55 (2005)
- Wojciech Pizło, Zarządzanie marketingowe w spółdzielczości , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 1 (1995)
- Wojciech Pizło, Przemiany w handlu świeżymi owocami i warzywami w Unii Europejskiej i Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 39 (2000)
- Wojciech Pizło, Organizacja rynku ogrodniczego w Unii Europejskiej na przykładzie Holandii , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 36 (1999)