Main Article Content
Article Details
ANTONIDES G., Van RAAIJ W.F., 2003: Zachowanie konsumenta, PWN, Warszawa.
ENGEL J.F., BLACKWELL R.D., MINIARD P.W., 1993: Consuner Behavior, Dryden Press, Illinois.
FOXALL G.R., GOLDSMITH R.E., 1998: Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu, PWN, Warszawa 1998.
GAJEWSKI S., 1997: Zachowania się konsumenta a współczesny marketing, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.
GÓRSKA-WARSEWICZ H., 2013: Konsument jako odbiorca działań marketingowych na rynku żywności i usług żywieniowych [w:] H. Górska-Warsewicz, K. Krajewski, M. Świątkowska (red.), Marketing żywności, Wolters Kluwer, Warszawa.
GRABOWSKA J., 2013: Analiza procesu obsługi klienta na przykładzie przedsiębiorstwa górniczego, Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie 63.
GUTKOWSKA K., OZIMEK I., 2005: Wybrane aspekty zachowań konsumentów na rynku żywności - kryteria zróżnicowania, Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
JACHNIS A., 2007: Psychologia konsumenta. Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich, Oficyna Wydawnicza "Branta", Bydgoszcz - Warszawa.
KRAMARZ M., 2014: Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji. Pomiar, ocena, strategie, Difin, Warszawa.
KRAMER J., 1997: Konsumpcja w gospodarce rynkowej, PWE, Warszawa.
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA K., 2003: Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe, PWE, Warszawa.
PAYNE A., 1997: Marketing usług, PWE, Warszawa.
POHORILLE M., 1980: Mechanizmy i kierunki zmian w konsumpcji społeczeństwa polskiego, [w:] Systemy wartości a wzory konsumpcji społeczeństwa polskiego, Instytut Socjologii UW, Warszawa, 490.
RUDNICKI L., 2012: Zachowania konsumentów na rynku, PWE, Warszawa.
SZCZEPAŃSKI J., 1976: Wydajność pracy a konsumpcja, Nowe Drogi 11.
ŚWIATOWY G., 2006: Zachowania konsumentów, PWE, Warszawa.
Downloads
- Teresa Zawojska, Arystotelesowska koncepcja człowieka podstawą racjonalnej działalności gospodarczej , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 117 (2017)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Krystyna Rejman, Hanna Górska-Warsewicz, Rozwój sektora usług gastronomicznych w Polsce w latach dziewięćdziesiątych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 47 (2002)
- Hanna Górska-Warsewicz, Monika Świątkowska, Marketingowe determinanty wprowadzania na rynek nowych produktów w przedsiębiorstwach sektora zbożowego , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 111 (2015)
- Ewa Świstak, Monika Świątkowska, Oferta gastronomiczna hoteli warszawskich w ocenie ich gości , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 120 (2017)