Main Article Content
Article Details
ALTKORN J., KRAMER T. (red.), Leksykon marketingu, PWE, Warszawa 1998.
Doliński D., Psychologiczne mechanizmy reklamy, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003.
GIDDENS A., Socjologia, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004.
KOTLER P., Marketing od A do Z, PWE, Warszawa 2004.
MAISON D., WASILEWSKI P., Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej, Wydawnictwo Agencja Wasilewski, Kraków 2002.
NAWOJCZYK M., Przewodnik po statystyce dla socjologów, Wydawnictwo SPSS Polska, Kraków 2002.
RYDZAK W, TRĘBECKI J., Sprzedawcy upiorów, Magazyn "Piar.pl", Nr 4(10).
SZTOMPKA P., Socjologia, Wydawnictwo Znak, Kraków 2002.
Downloads
- Joanna Dmitruk, Taksonomiczna miara atrakcyjności inwestowania (TMAI) na przykładzie spółek giełdowych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 99 (2012)
- Krystyna Krzyżanowska, Czynniki stymulujące i ograniczające zakup usług turystycznych biur podróży przez Internet , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 123 (2018)
- Krystyna Krzyżanowska, Joanna Kijek, Transfer wiedzy z ośrodków naukowo-badawczych do przedsiębiorstw , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 86 (2010)
- Krystyna Krzyżanowska, Turystyka wiejska jako instrument rewitalizacji obszarów wiejskich , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 41 (2000)
- Krystyna Krzyżanowska, Organizowanie się rolników w grupy i organizacje producentów w obszarze rolnictwa , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 119 (2017)
- Krystyna Krzyżanowska, Stan i kierunki rozwoju rolniczych grup producenckich w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 48 (2003)
- Krystyna Krzyżanowska, Rola informacji w rozwoju przedsiębiorczości zespołowej , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 39 (2000)
- Krystyna Krzyżanowska, Kompetencja komunikacyjna menedżera jako czynnik skutecznego zarządzania przedsiębiorstwem , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 52 (2004)
- Krystyna Krzyżanowska, Tendencje zmian w działaniach informacyjno- -promocyjnych w turystyce wiejskiej i ich skuteczność , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 107 (2014)
- Izabella Sikorska-Wolak, Krystyna Krzyżanowska, Wybrane psychologiczne i socjologiczne aspekty przedsiębiorczości wiejskiej , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 46 (2002)