Main Article Content
Article Details
ANTONIDES G., Van RAAIJ W.F., 2003: Zachowanie konsumenta, PWN, Warszawa.
ENGEL J.F., BLACKWELL R.D., MINIARD P.W., 1993: Consuner Behavior, Dryden Press, Illinois.
FOXALL G.R., GOLDSMITH R.E., 1998: Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu, PWN, Warszawa 1998.
GAJEWSKI S., 1997: Zachowania się konsumenta a współczesny marketing, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.
GÓRSKA-WARSEWICZ H., 2013: Konsument jako odbiorca działań marketingowych na rynku żywności i usług żywieniowych [w:] H. Górska-Warsewicz, K. Krajewski, M. Świątkowska (red.), Marketing żywności, Wolters Kluwer, Warszawa.
GRABOWSKA J., 2013: Analiza procesu obsługi klienta na przykładzie przedsiębiorstwa górniczego, Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie 63.
GUTKOWSKA K., OZIMEK I., 2005: Wybrane aspekty zachowań konsumentów na rynku żywności - kryteria zróżnicowania, Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
JACHNIS A., 2007: Psychologia konsumenta. Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich, Oficyna Wydawnicza "Branta", Bydgoszcz - Warszawa.
KRAMARZ M., 2014: Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji. Pomiar, ocena, strategie, Difin, Warszawa.
KRAMER J., 1997: Konsumpcja w gospodarce rynkowej, PWE, Warszawa.
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA K., 2003: Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe, PWE, Warszawa.
PAYNE A., 1997: Marketing usług, PWE, Warszawa.
POHORILLE M., 1980: Mechanizmy i kierunki zmian w konsumpcji społeczeństwa polskiego, [w:] Systemy wartości a wzory konsumpcji społeczeństwa polskiego, Instytut Socjologii UW, Warszawa, 490.
RUDNICKI L., 2012: Zachowania konsumentów na rynku, PWE, Warszawa.
SZCZEPAŃSKI J., 1976: Wydajność pracy a konsumpcja, Nowe Drogi 11.
ŚWIATOWY G., 2006: Zachowania konsumentów, PWE, Warszawa.
Downloads
- Teresa Zawojska, Aristotelian conception of a human being as the foundation of rational economic activity , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 117 (2017)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Anna Olewnik-Mikołajewska, Krystyna Gutkowska, Iwona Kowalczuk, Marta Sajdakowska, Sylwia Żakowska-Biemans, Consumer expectancies towards innovative animal-derived food products , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 116 (2016)
- Monika Świątkowska, The impact of advertisement on consumer behaviour regarding the purchase of selected food products , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 32 (1998)
- Monika Świątkowska, Dagmara Stangierska, Yauheniya Ulyanitskaya, Service quality and satisfaction factors of fast food services in the light of customer and employee surveys , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 119 (2017)
- Agnieszka Tul-Krzyszczuk, Maksymilian Czeczotko, Dagmara Stangierska, Ewa Świstak, The sources of supply of catering establishments in dairy products , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 121 (2018)
- Marzena Jeżewska-Zychowicz, Iwona Kowalczuk, Pro-health and hedonistic determinants of consumers’ decisions on the bread market , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 114 (2016)
- Hanna Górska-Warsewicz, Barbara Kowrygo, Consumer preferences regarding milk and its products , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 32 (1998)
- Iwona Kowalczuk, Product innovativeness of industrial enterprises on the food market , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 75 (2009)
- Krystyna Rejman, Monika Świątkowska, Ewa Świstak, Proposals for nutrition models for the urban and rural population in Poland in the year 2005 , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 32 (1998)
- Karol Krajewski, Beata Bilska, Agnieszka Kołakowska, Monika Świątkowska, Ewa Świstak, Agnieszka Tul, Selected Aspects of Strategies for Sustainable Development of Agro-Food Sector in the Kampinos Communes , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 41 (2000)
- Iwona Kowalczuk, The role of juice consumption and the changes of consumption level during the transition period , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 32 (1998)