Main Article Content
Article Details
Chmielewska W., Niewiadomski J., Organizacja rynku produktów ogrodniczych w Holandii, Sekcja Analiz Ekonomicznych Polityki Rolnej (SAEPR), materiały powielone, Warszawa 1994.
Dytman M., Jerczyńska M., Handel detaliczny w krajach Unii Europejskiej, Handel Wewnętrzny, 1996, s. 56-57.
Kłosiewicz U., Polityka asortymentowa przedsiębiorstw handlu artykułami żywnościowymi, Handel Wewnętrzny, 1996, nr 2, s. 9-11.
Kowalak T., Spółdzielczość wiejska w Polsce 1993. Biuletyn informacyjny. Wyd. specjalne. ROUS, Kielce 1994.
Kubiak K., Sadownictwo polskie w 2010 r. W: Makosz E., (red.), Strategia rozwoju polskiego ogrodnictwa do 2010 roku, materiały konferencyjne, Lublin 11-12 XII 1997, s. 80-81.
Marzec-Wołczyńska T., System sprzedaży produktów ogrodniczych w kilku krajach. Ogrodnictwo, 1994, nr 1, s. 5.
Pizło W., Organizacja i funkcjonowanie rynku hurtowego artykułów rolno-spożywczych na przykładzie "Giełdy Elbląskiej". W: Adamowicz M., (red.), Przedsiębiorstwa i instytucje rynku rolnego, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 1997, s. 135-136.
Stolińska-Janic J., Polska spółdzielczość wobec problemów integracji z Unią Europejską. W: Adamowicz M., (red.), Rolnictwo w procesie integrowania Polski z Unią Europejską, tom III. Spółdzielczość rolnicza w procesie przekształceń rynkowych, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 1995, s. 40-41.
Strużek B., Transformacja spółdzielczości do warunków gospodarki rynkowej. W: Adamowicz M., (red.), Rolnictwo w procesie integrowania Polski z U nią Europejską, tom II. Instytucje rolnicze w procesie przeobrażeń rynkowych, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 1994, s. 27-37.
Strużycki M., Stan i funkcjonowanie handlu w Polsce oraz kierunki jego dostosowania do tendencji Unii Europejskiej, Handel Wewnętrzny, 1996, nr 2, s. 1-2.
Tajer S., Przemiany struktury podmiotowej handlu hurtowego artykułami konsumpcyjnymi w latach 1989-1994, Handel Wewnętrzny, 1996, nr 2, s. 35-36.
Wójcik K., Kierunki rozwoju handlu detalicznego w krajach kapitalistycznych, "Handel na Świecie", 1980, nr 1, s. 67-68.
Downloads
- Wojciech Pizło, The conception and development of relationship marketing , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 69 (2008)
- Wojciech Pizło, Anna Mazurkiewicz-Pizło, The Theory of Organization’s Environment Taking Selected International Aspects into Consideration , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 71 (2008)
- Wojciech Pizło, The Use of the Internet Marketing in "Indykpol" , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 53 (2004)
- Wojciech Pizło, Marcin Lesicki, E-marketing of Foodstuff in Poland , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 100 (2012)
- Wojciech Pizło, Ewelina Dobrzyńska, The economic situation of pensioners’ households in rural areas in Poland , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 115 (2016)
- Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło, Theoretical inspirations of competitiveness , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 93 (2011)
- Wojciech Pizło, Internet Marketing in British American Tobacco Polska , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 58 (2006)
- Wojciech Pizło, Strategy, Structure and Marketing Actions of the Firm Hoop S.A. , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 55 (2005)
- Wojciech Pizło, Marketing in co-operatives , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 1 (1995)
- Wojciech Pizło, Fruit and Vegetable Market Organisation in the European Union - the Case of Holland , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 36 (1999)